شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

عشایر گرگو میزبان ششمین «اردوی کتابخوانی عشایر» در شهرستان بویراحمد

اردوی عشایری

محسن جبارنژاد، مدیرکل کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، منطقه عشایری گرگو در شهرستان بویراحمد را به عنوان ایستگاه ششم اردوی کتابخوانی عشایر در سال جدید معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن جبارنژاد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های اردوی کتابخوانی عشایر کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با دهه امامت و ولایت و عید قربان، اردوی کتابخوانی در منطقه عشایرنشین گرگو در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

وی گفت: ششمین رویداد این طرح، روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در منطقه عشایری گرگو شهرستان بویراحمد اجرا خواهد شد. برگزاری برنامه‌های ترویجی و فرهنگی کتاب محور، اهدای کتاب، برگزاری مسابقه، جمع خوانی، قصه گویی، کلاس‌های مهارتی و آموزشی، بازی‌های محلی، کاردستی و… از جمله برنامه‌های این رویداد یک روزه کتابخوانی در مناطق عشایرنشین است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی است و نشست‌های پیشین این طرح با استقبال گسترده مردم عشایرنشین همراه بود.

جبارنژاد با اشاره به اینکه پیش از این چهار اردو برگزار شده است، اضافه کرد: بیش از این در مناطق عشایری دشتک سی سخت، گلال لوداب، پیچاب باشت، چنگلوا کهگیلویه و آبرزی خیرآباد در شهرستان گچساران اردوهای کتابخوانی برگزار شده و اردوی گرگو در شهرستان بویراحمد به عنوان ششمین ایستگاه این طرح در نظر گرفته شده است.

به گفته وی این طرح با همکاری مشترک کتابخانه های عمومی استان، امور عشایر، جمعیت هلال احمر، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دامپزشکی شهرستان بویراحمد و با هدف خدمات رسانی به مناطق عشایری برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =